אסף זמיר ומאיה ורטהיימר : האם ת"א בדרך לשינוי? 43% מימשו את זכותם להצביע - גלובס / הסיפור של נשות משפחת ורטהיימר.. חכ אסף זמיר, שהיה הראשון להתפטר ממשלת האחדות, הודיע כי החליט לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד בבחירות. אחרי שריגשה את כולנו כששיתפה בקשייה להיכנס להיריון, ולאחר מכן בישרה כי הטיפולים הצליחו והיא מצפה לתינוק, אפשר סוף־סוף לאחל למאיה ורטהיימר ולחכ אסף זמיר מזל טוב להולדת בתם הבכורה. • מאיה ורטהיימר עושה שיימינג לאסף זמיר. בעבר סיפרה ורטהיימר על הקושי שלה להיכנס להיריון ועל ההתמודדות הלא פשוטה בכלל בנושא. תגידו מזל טוב לזוג המאורס החדש בביצה:

אמנם כדי להגיע לחוף הדקל. חושבים שרון חולדאי ינהל את הטקס? אסף, אולי הנציג האותנטי ביותר של צעירים חילונים היום בישראל, בשיחה פתוחה ומרתקת על התנהלות הממשלה אל מול משבר הקורונה. היא מצחיקה אותי, מפיצה אור לכל עבר וחברה תומכת ברמה שלא ידעתי שקיימת. תגידו מזל טוב למאיה ורטהיימר ובן זוגה אסף זמיר שהפכו להורים בפעם הראשונה.

הלילה החשוף ביותר של קרן פלס
הלילה החשוף ביותר של קרן פלס from ynet-images1.yit.co.il
כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כך הרבה זמן הגיע. השתיים בחרו לחגוג באינסטגרם את הבשורות המשמחות כמו שרק הן יודעות. מספר שלוש ברשימה של זמיר חן אריאלי תושבת יפו ופעילה לזכויות קהילת הלהט. יחד אסף זמיר ומאיה ורטהיימר הם זוג צעירים שמתחתנים. זמיר צפוי להתמודד לראשות העיר תל אביב (חדשות). לדבריו, יש לעודד תיירות פנים, לפתוח את השמיים ולמזער נזקים, כדי. סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (35), והשחקנית מאיה ורטהיימר (26). שר התיירות הנכנס, אסף זמיר, אמר בטקס:

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר הורים.

הוא סגן ראש עיריית תל אביב, היא שחקנית עולה ונכדתו של אחד האנשים העשירים בישראל. שר התיירות הנכנס, אסף זמיר, אמר בטקס: אסף זמיר ומאיה ורטהיימר (צילום: שר התיירות לשעבר תוקף את ראש הממשלה נתניהו, ומציין כי הוא אינו בטוח שבני גנץ הוא האדם המתאים להוביל את כחול לבן בנקודת הזמן הזוערוץ 7. ורטהיימר הגיעה לבית החולים והפכה את השניים כעבור כמה שעות הורים לבת בכורה. אסף היה בזמנו מתמחה זוטר במשרד עורכי דין ופתאום הוא ממלא מקום ראש העיר המשפיעה בישראל, הוא מספר שהוא הרגיש כמו החבר׳ה מהתוכנית ״מסודרים״ שעשו אקזיט. מאיה מאמנת כושר ושחקנית ואסף זמיר סגן ראש העיר תל אביב־יפו. אסף זמיר ומאיה ורטהיימר הורים »». אסף, אולי הנציג האותנטי ביותר של צעירים חילונים היום בישראל, בשיחה פתוחה ומרתקת על התנהלות הממשלה אל מול משבר הקורונה. אחרי שריגשה את כולנו כששיתפה בקשייה להיכנס להיריון, ולאחר מכן בישרה כי הטיפולים הצליחו והיא מצפה לתינוק, אפשר סוף־סוף לאחל למאיה ורטהיימר ולחכ אסף זמיר מזל טוב להולדת בתם הבכורה. יחד אסף זמיר ומאיה ורטהיימר הם זוג צעירים שמתחתנים. דעתכם על אשתי פחות מעניינת אותי. זמיר, שכיהן כשר התיירות וממלא מקום ראש העיר תא, ייצא לשליחות בארהב.

תגידו מזל טוב לזוג המאורס החדש בביצה: לאחר תקופה ארוכה מדי ללא קונסול כללי בניו יורק, אני שמח למנות את. אחרי שריגשה את כולנו כששיתפה בקשייה להיכנס להיריון, ולאחר מכן בישרה כי הטיפולים הצליחו והיא מצפה לתינוק, אפשר סוף־סוף לאחל למאיה ורטהיימר ולחכ אסף זמיר מזל טוב להולדת בתם הבכורה. דעתכם על אשתי פחות מעניינת אותי. חושבים שרון חולדאי ינהל את הטקס?

מאיה ורטהיימר בהיריון מתקדם: "רוצה ללדת באופן טבעי" | TMI
מאיה ורטהיימר בהיריון מתקדם: "רוצה ללדת באופן טבעי" | TMI from images.maariv.co.il
אני אוהב אותה אהבה קיצונית, שאני מאחל לכל אחד ואחת מכם. מאיה ורטהיימר וציפי שביט שליליות: בעבר סיפרה ורטהיימר על הקושי שלה להיכנס להיריון ועל ההתמודדות הלא פשוטה בכלל בנושא. אמנם כדי להגיע לחוף הדקל. אסף זמיר ומאיה ורטהיימר הפכו להורים כשהביאו לאוויר העולם בת בכורה. עוברת אורח צועקת לאסף זמיר מהאוטו שהיא באה להצביע עבורו ואומרת ״תושבי צהלה מאחוריך!״ במידה מסוימת היא משקפת את העובדה שתושבי יפו והדרום נשארו מאחור, והקולות שלהם יכלו דווקא להכריע. זמיר צפוי להתמודד לראשות העיר תל אביב (חדשות). הזוג בישר על ההיריון בחודש אוגוסט האחרון באינסטגרם:

היא מצחיקה אותי, מפיצה אור לכל עבר וחברה תומכת ברמה שלא ידעתי שקיימת.

מאיה ורטהיימר וציפי שביט שליליות: בחודש אוגוסט האחרון מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בישרו על הריון ראשון ומרגש. מאיה בישרה היום (א') לעוקביה תוך כדי אימון אינטנסיבי שעשתה בביתה. זמיר, שכיהן כשר התיירות וממלא מקום ראש העיר תא, ייצא לשליחות בארהב. אסף זמיר ומאיה ורטהיימר ילדו. אסף זמיר ומאיה ורטהיימר הפכו להורים כשהביאו לאוויר העולם בת בכורה. הוא סגן ראש עיריית תל אביב, היא שחקנית עולה ונכדתו של אחד האנשים העשירים בישראל. אני אוהב אותה אהבה קיצונית, שאני מאחל לכל אחד ואחת מכם. הזוג בישר על ההיריון בחודש אוגוסט האחרון באינסטגרם: אסף היה בזמנו מתמחה זוטר במשרד עורכי דין ופתאום הוא ממלא מקום ראש העיר המשפיעה בישראל, הוא מספר שהוא הרגיש כמו החבר׳ה מהתוכנית ״מסודרים״ שעשו אקזיט. מספר שלוש ברשימה של זמיר חן אריאלי תושבת יפו ופעילה לזכויות קהילת הלהט. אחרי שריגשה את כולנו כששיתפה בקשייה להיכנס להיריון, ולאחר מכן בישרה כי הטיפולים הצליחו והיא מצפה לתינוק, אפשר סוף־סוף לאחל למאיה ורטהיימר ולחכ אסף זמיר מזל טוב להולדת בתם הבכורה. שר התיירות לשעבר תוקף את ראש הממשלה נתניהו, ומציין כי הוא אינו בטוח שבני גנץ הוא האדם המתאים להוביל את כחול לבן בנקודת הזמן הזוערוץ 7.

השתיים בחרו לחגוג באינסטגרם את הבשורות המשמחות כמו שרק הן יודעות. אסף זמיר ומאיה ורטהיימר (צילום: השר לשעבר אסף זמיר מונה לקונסול כללי בניו יורק. לאסף יכולות מקצועיות שר החוץ יאיר לפיד הודיע הערב (שלישי) על מינויו של השר לשעבר אסף זמיר לקונסול כללי בניו יורק. אסף זמיר ומאיה ורטהיימר הורים »».

אסף זמיר התפטר: מאיה ורטהיימר פותחת את הקלפים | TMI
אסף זמיר התפטר: מאיה ורטהיימר פותחת את הקלפים | TMI from images.maariv.co.il
אסף זמיר ואישתו מאיה ורטהיימר / צילום: השניים נישאו במאי 2017 והבוקר הפכו להורים. יחד אסף זמיר ומאיה ורטהיימר הם זוג צעירים שמתחתנים. היה ממייסדי סיעת רוב העיר במועצת העיר תל אביב, ועמד בראשה. סער ובנט עדיפים על נתניהו. אם אתה כל הזמן לומד לנתח סיטואציה ומנסה להבין בצורה אנליטית מה הדרך הטובה ביותר להתנהל בה, אז אתה בהכרח פחות עצמך.. — gil mishali גיל משעלי (@gilmishali) january 26, 2020. לדבריו, יש לעודד תיירות פנים, לפתוח את השמיים ולמזער נזקים, כדי.

מאיה ורטהיימר וציפי שביט שליליות:

היה ממייסדי סיעת רוב העיר במועצת העיר תל אביב, ועמד בראשה. עוברת אורח צועקת לאסף זמיר מהאוטו שהיא באה להצביע עבורו ואומרת ״תושבי צהלה מאחוריך!״ במידה מסוימת היא משקפת את העובדה שתושבי יפו והדרום נשארו מאחור, והקולות שלהם יכלו דווקא להכריע. בשעה טובה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הפכו להורים. אחרי מסיבת רווקות נוצצת ומנקרת עיניים, הגיעה מאיה ורטהיימר (26), נכדתו של המליארדר סטף ורטהיימר, מאובזרת בחברותיה הסלבס לאילת הדרומית כדי למסד את היחסים עם ארוסה אסף זמיר (37), הלא הוא סגן ראש עיריית תל אביב. מאיה בישרה היום (א') לעוקביה תוך כדי אימון אינטנסיבי שעשתה בביתה. אחרי שריגשה את כולנו כששיתפה בקשייה להיכנס להיריון, ולאחר מכן בישרה כי הטיפולים הצליחו והיא מצפה לתינוק, אפשר סוף־סוף לאחל למאיה ורטהיימר ולחכ אסף זמיר מזל טוב להולדת בתם הבכורה. שר התיירות לשעבר תוקף את ראש הממשלה נתניהו, ומציין כי הוא אינו בטוח שבני גנץ הוא האדם המתאים להוביל את כחול לבן בנקודת הזמן הזוערוץ 7. כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כך הרבה זמן הגיע. יחד שנתיים, מתגוררים במרכז תל אביב. מאיה ורטהיימר וציפי שביט שליליות: חושבים שרון חולדאי ינהל את הטקס? אסף זמיר ומאיה ורטהיימר ילדו. מי שהיה נער הפלא של עיריית תל אביב וזינק בתוך שנה מלשכת סגן ראש העיר ללשכת שר התיירות, משתף בחוויה הסוריאליסטית של השנה הסוערת הזו ומספר הכל על מאחורי.

מאיה מאמנת כושר ושחקנית ואסף זמיר סגן ראש העיר תל אביב־יפו אסף זמיר. השר לשעבר אסף זמיר מונה לקונסול כללי בניו יורק.